مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 22:172022-07-11اقتصادي

یازدهمین سایت رادیویی هلال احمر خراسان جنوبی راه اندازی شد


یازدهمین سایت رادیویی هلال احمر خراسان جنوبی در منطقه شاسکوه راه اندازی و سایت رادیویی الوند شهرستان نهبندان نوسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی در بازدید از عملیات انتقال تجهیزات به سایت رادیویی الوند شهرستان نهبندان گفت: سایت های رادیویی هلال احمر به منظور بهینه سازی و توسعه ارتباطات رادیویی در راستای تقویت هماهنگی بین تیم های عملیاتی و مراکز کنترل و هماهنگی برای تسریع در امدادرسانی راه اندازی می شوند.

  وی با اشاره به نوسازی سایت رادیویی نهبندان و راه اندازی سایت شاسکوه زیرکوه افزود: اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه و تقویت شبکه ارتباطات رادیویی و مدیریت سوانح ضرورتی انکارناپذیر است گفت: عملیات انتقال تجهیزات و مصالح مورد نیاز این سایت ها به وزن 20 تن و با 16 سورتی پرواز بالگرد به ارتفاعات مذکور انجام شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 10 سایت رادیویی (ایستگاه تکرار کننده) زیرساخت ارتباطات نیروهای امدادی هلال احمر را فراهم کرده است و با احداث و نوسازی سایت ها در شهرستان های مرزی نهبندان و زیرکوه پوشش رادیویی استان به سطح قابل قبولی ارتقا خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین سایت رادیویی هلال احمر خراسان جنوبی راه اندازی شد

یازدهمین سایت رادیویی هلال احمر خراسان جنوبی راه اندازی شد