مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 07:172022-07-12اقتصادي

دوسایت جدید تلفن همراه با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال در قروه راه اندازی شد


در راستای تداوم برنامه ها و پروژه های توسعه ای شبکه ارتباطات سیار در استان، دو سایت جدید تلفن همراه در شهرستان قروه با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال نصب و راه اندازی شد.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مخابراتی موجب توسعه زیرساخت ها و بهبود عملکرد سرویس های ارتباطی در استان می شود، اظهار کرد: به همین منظور برای تامین تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی سایت های جدید BTS در شهرستان قروه 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: پس از انجام عملیات درایو تست توسط همکاران به منظور استقرار سایت های جدید تلفن همراه بر حسب نیاز مشتریانِ ساکن در محدوده میدان امام حسین و شهرک گاز به عنوان دو نقطه شهری، اقدامات لازم در راستای اجرای این پروژه محقق شد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات و منابع مخابراتی برای نصب و راه اندازی این سایت شرایط بهره مندی مشتریان از سرویس های با کیفیت تر را فراهم خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: سایت های مذکور مجهز به تکنولوژی های 3G ،2G و 4G است که دسترسی سریع مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی، بهره گیری از مطالب و آموزش های آنلاین، انجام امورات و کارهای غیرحضوری در حوزه های مختلف را مهیا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسایت جدید تلفن همراه با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال در قروه راه اندازی شد

دوسایت جدید تلفن همراه با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال در قروه راه اندازی شد