مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-12بين الملل

شکنجه آمریکایی؛ از بگرام افغانستان تا گوانتانامو کوبا!


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی، از شکنجه به عنوان یک میراث شوم آمریکایی در جهان یاد کرده که کلیه رهبران آمریکایی از جورج بوش گرفته تا جو بایدن ، - شکنجه آمریکایی؛ از بگرام افغانستان تا گوانتانامو کوبا! پایگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی می نویسد: در غیابِ پاسخگویی واقعی از سوی دولت آمریکا و در پیش گرفتن رویه های درست و اصلاحی از سوی آن در این رابطه، شکنجه افراد و ملت ها همچنان نَه در مقابل و علیهِ آنچه ارزش های آمریکایی خوانده می شود.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی، از شکنجه به عنوان یک میراث شوم آمریکایی در جهان یاد کرده که کلیه رهبران آمریکایی از جورج بوش گرفته تا جو بایدن ، همه و همه قویا به انکار آن می پردازند و حتی مدعی هستند که آمریکا در موقعیتی است که باید دیگر کشور ها را به دلیل استفاده ادعایی آن ها از ابزار شکنجه، مواخذه و مجازات کند.

این در حالی است که خودِ آمریکا در مقام اصلی ترین استفاده کننده از ابزار شکنجه در داخل و خارج از این کشور شناخته می شود و البته اسناد و شواهد گوناگونی نیز در سال های اخیر در این رابطه ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکنجه آمریکایی؛ از بگرام افغانستان تا گوانتانامو کوبا!

شکنجه آمریکایی؛ از بگرام افغانستان تا گوانتانامو کوبا!