مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-12سياسي

سهم حق آبه کشاورزان ری پس از چهل سال محقق می شود


عضو کمیسیون فرهنگ مجلس با بیان اینکه سهم حق آبه کشاورزان ری پس از چهل سال محقق می شود، گفت: طبق پیگیری ها، 111 میلیون مترمکعب حق آبه به زمین های کشاورزی شهرستان ری اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات حق آبه کشاورزان شهرستان ری اظهار کرد: بیش از 40 سال است که تصفیه آب در شهرری انجام و به شهرستان های مجاور از جمله پاکدشت و ورامین فرستاده می شود که با پیگیری های انجام گرفته در این زمینه و طی جلسات متعدد ثابت کردیم که یک صد و یازده میلیون مترمکعب آب از تصفیه خانه باید به ری اختصاص یابد که این میزان، جدا از آب قنوات و کانال سرخه حصار است.

وی با بیان اینکه قرار بود حق آبه ری از 12 تصفیه خانه محقق شود، گفت: تقاضای تحقق این سهمیه از 3 تصفیه خانه های فیروزبهرام، اسلامشهر و ری را ارائه کردیم و در زمینه جانمایی دریچه های برداشت نیز طی جلسات متعدد برنامه ریزی ها انجام شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: شهرک نوآوری کشاورزی در انبارهای متروکه چای در دستور کار قرار گرفت و ضمن حضور وزرای پیشین و فعلی کشاورزی زمینه حضور شرکت های دانش بنیان در این منطقه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم حق آبه کشاورزان ری پس از چهل سال محقق می شود

سهم حق آبه کشاورزان ری پس از چهل سال محقق می شود