مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-12اجتماعي

4590 دستگاه لوازم ضروری میان مددجویان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از تهیه و توزیع چهار هزار و 590 دستگاه لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، کولر آبی و بخاری گازسوز میان مددجویان خبر داد.

- ابراهیم محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از تهیه و توزیع چهار هزار و 590 دستگاه لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، کولر آبی و بخاری گازسوز میان مددجویان خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه لوازم ضروری زندگی از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد برای خانواده های نیازمند است.

وی با اشاره به توزیع 300 دستگاه کولر آبی در خردادماه افزود: 917 دستگاه کولر آبی دیگر نیز میان خانواده های نیازمند فاقد هرگونه لوازم سرمایشی در حال توزیع است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ادامه داد: یخچال از دیگر لوازم ضروری زندگی مورد نیاز خانواده های مددجو است که در این مرحله 323 دستگاه توسط مددکاران به دست خانواده های نیازمند فاقد یخچال می رسد.

محمدی بخاری گازسوز را از دیگر دیگر لوازم ضروری زندگی عنوان و خاطرنشان کرد: سه هزار و 350 دستگاه بخاری گازسوز نیز میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته در 3 مرحله، سه هزار و 700 دستگاه کولر آبی، چهار هزار و 342 دستگاه بخاری گازسوز و 677 دستگاه آبگرمکن میان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4590 دستگاه لوازم ضروری میان مددجویان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

4590 دستگاه لوازم ضروری میان مددجویان چهارمحال و بختیاری توزیع می شود