مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-12سياسي

هنوز مجموعه نماهای منتخب ایجاد نشده است/نقص در نظارت برای اجرای نماها


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قرار بوده در ساختمان های نوساز از مجموعه منتخب نما استفاده شود، گفت: هنوز مجموعه نماهای منتخب ایجاد نشده که به مردم در انتخاب نماها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس،  مهدی عباسیعضو شورای شهر تهران در  جلسه امروز شواری شهر در جرین تذکری اعلام کرد: اختلالات سیستمی در شهرداری، سامانه های موجود برای پرونده های حوزه نما در برخی مناطق با مشکل روبه رو هستند  هرچه سریعتر برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بوده از مجموعه منتخب نما استفاده شود و  هنوز مجموعه نماهای منتخب ایجاد نشده که می تواند به مردم در انتخاب نماها کمک کند گفت: درخواست ما این است که مجموعه سریعتر شکل بگیرد.

عباسی با اشاره به نقص در نظارت برای اجرای نماها، ابراز داشت: در بخش صدور مجوز پایان کار، شهرداری نظارت جدی بر موضوع نما داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از طرح های مهم سرشماری نفوس و مسکن است، تصریح کرد: با توجه به سرعت تغییرات، سرشماری از 10 به 5 سال کاهش یافت.

گردآوری اطلاعات از جامعه سرزمینی دارای اهمیت مضاعف است.

جامعه ایران از سال 95 تا 1400 فراز و نشیب های متعددی را پشت سر گذاشته که با توجه به این موضوع، سرشماری می تواند به تصمیم گیری ها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز مجموعه نماهای منتخب ایجاد نشده است/نقص در نظارت برای اجرای نماها

هنوز مجموعه نماهای منتخب ایجاد نشده است/نقص در نظارت برای اجرای نماها