مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-12سياسي

دیپلماسی محیط زیست پیش درآمدی بر دیپلماسی سیاسی بین کشور ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در آیین افتتاحیه نشست منطقه ای وزیران محیط زیست که صبح امروز در محل سالن همایش های بین المللی رایزن آغاز به کار کرد، - ریس سازمان محیط زیست در آیین افتتاحیه نشست منطقه ای وزیران محیط زیست گفت: دیپلماسی محیط زیست پیش درآمدی بر دیپلماسی سیاسی بین کشورهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در آیین افتتاحیه نشست منطقه ای وزیران محیط زیست که صبح امروز در محل سالن همایش های بین المللی رایزن آغاز به کار کرد، دیپلماسی محیط زیست را پیش درآمدی بر دیپلماسی سیاسی بین کشور ها عنوان و اظهار داشت: آنچه که امروز وزرای کشور های دوست و برادر را در اینجا گرد هم آورده است، تأکیدات رییس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اولویت ارتباط با کشور های دوست و همسایه و نیز بحث محیط زیست است.

وی افزود: امروز مسئله محیط زیست، یک مسئله فراگیر و فرامرزی است که ارکان حیات را یا ثبات می بخشد، یا با چالش روبرو می کند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: متأسفانه امروزه مخاطرات محیط زیستی به نحو چشمگیری افزایش یافته و زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است.

سلاجقه، پسماند، گرد و خاک و پساب ها را از جمله این چالش های زیست محیطی عنوان کرد و گفت: پیرو تکلیف رییس جمهور به وزیر امور خارجه و رییس سازمان حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی محیط زیست پیش درآمدی بر دیپلماسی سیاسی بین کشور ها

دیپلماسی محیط زیست پیش درآمدی بر دیپلماسی سیاسی بین کشور ها