مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-12سياسي

برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره لیگ بازی های کسب و کار دانشکده مدیریت


دومین دوره لیگ بازی های کسب و کار در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی تیم های برگزیده این رقابت ها پایان یافت .

- این مراسم روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 با حضور اعضای هیئت رییسه دانشکده، حامیان و تیم های مشارکت کننده در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

ابتدا آقای دکتر روشندل اربطانی اهمیت حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین را خاطرنشان شدند و ذکر کردند که این رویداد فرصتی برای همگرایی نظریه و عمل است و فرصتی بود برای دانشجویان تا توانایی خود را برای حل مسائل مختلف نمایش بگذارند.

از سوی دیگر کارفرمایان نیز می تواند از این رویداد به عنوان فرصتی برای شناسایی و جذب بهترین نیروها استفاده کنند.

آقای دکتر داتیس خواجه ییان معاون پژوهش و فناوری دانشکده نیز حضور پررنگ حامیان و شرکتهای بزرگ را نشانه ای از اشتیاق صنعت برای همکاری با دانشگاه دانست و برنامه های این معاونت برای رویدادهای آینده دانشکده در ارتباط با صنعت را برشمرد.

خانم دکتر فرشته امین، مسئول برگزاری این رویداد و مدیر مرکز مهارت آموزی و توسعه اشتغال دانشگاه تهران نیز اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد ارزیابی شایستگی ها و تقویت مهارت های نرم در دانشجویان به ویژه روحیه کار تیمی بود که همزمانی این رویداد با حضوری شدن دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره لیگ بازی های کسب و کار دانشکده مدیریت

برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره لیگ بازی های کسب و کار دانشکده مدیریت