مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-12بين الملل

انتقاد وزیر دفاع طالبان از عملکرد مقامات ارشد این گروه


وزیر دفاع طالبان به دنبال پایین آوردن پرچم طالبان توسط مخالفان این گروه در ولایت بغلان از مقامات ارشد این گروه انتقاد کرد و گفته است برخی فرماندهان به درستی به وظایف خود عمل نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ملا محمد یعقوب مجاهد وزیر دفاع طالبان از مقامات ارشد این گروه در خصوص اتفاقات رخ داده در ولایت بغلان انتقاد کرد.

  ملایعقوب که اخیرا به قطر سفر کرده است، در یک کلیپ صوتی به پایین آوردن پرچم طالبان توسط مخالفان این گروه در ولایت بغلان واکنش نشان داده است.

  وی گفته است که فرماندهان طالبان در شهرستان خوست فرنگ بغلان وظیفه خود را به درستی انجام نداده و این موضوع باعث وقوع این اتفاق شده است.

این در حالی است که مدتی قبل جبهه پنجشیر ویدیویی را منتشر کرد که مدعی شده بود اعضای این جبهه در یکی از شهرستان های بغلان پرچم طالبان را به پایین کشیده و این شهرستان را به کنترل خود درآوردند.

  وزیر دفاع طالبان در ادامه این کلیپ صوتی از مقامات ارشد طالبان نیز انتقاد کرده و گفته است که در چنین شرایط حساسی مقامات دولتی یا در خانه خود هستند یا برای زیارت عازم مکه شدند.

  این اظهارات در شرایطی است که برخی منابع خبری گزارش دادند که 107 مقام های طالبان به طور دسته جمعی برای ادای حج به عربستان سفر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر دفاع طالبان از عملکرد مقامات ارشد این گروه

انتقاد وزیر دفاع طالبان از عملکرد مقامات ارشد این گروه