مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-12سياسي

برگزاری همایش پیاده روی غدیر در قم


همایش پیاده روی روز غدیر و حرکت کاروان خودرویی در شب عید غدیر با مشارکت گروه های مردمی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت با حضور دستگاه ها و سازمان های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و ستادهای مردمی برگزاری جشن های غدیر در سالن جلسات دفتر این شورا برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیّت بزرگداشت ایّام دهه امامت و ولایت و تلاش برای پرشورتر برگزار شدن این مناسبت افزود: طبق ابلاغ نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور حجت الاسلام و المسلمین موسی پور، امسال برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت به عنوان یکی از مناسبت های مذهبی در دستورکار وظایف شورا قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین ذاکری هماهنگی دستگاه های اجرایی و سازمان ها را برای برگزاری مطلوب مراسم و همچنین استفاده از ظرفیت آن ها برای کمک به برنامه های ستادهای مردمی را لازم دانست و تلاش برای رسیدن به این مهم را خواستار شد.

مسئولین و نمایندگان ستادها و دستگاه های حاضر در جلسه ضمن ارائه برنامه های تدارک دیده شده در این ایّام به هم افزایی بیشتر در این زمینه تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی غدیر در قم

برگزاری همایش پیاده روی غدیر در قم