مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-12سياسي

حجت الاسلام حاجی صادقی: بسیج برای انقلاب برکت و ثمرات آن نجومی است


بسیج به جز کارکردها و ثمرات نجومی برای کل نظام و بشریت، یک برکت و یک ثمره انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین افتتاحیه بیست وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حاجی صادقی طی سخنانی با اشاره به اینکه انسان در هر جلسه قرآن کریم احساس حیات و شادابی می کند، گفت: اگر این جلسه همراه با نام ولایت و تمسک به ولایت باشد که فرموده اند این دو تفکیک ناپذیر هستند، این شادابی مضاعف خواهد شد.

به خصوص اگر با حضور بسیجیانی که اقامه کنندگان قرآن و استقرار بخشان ولایت در این عصر خواهند بود و هستند، این احساس نشاط ماندگار خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در پرتو نظام ولایی با رهبری فرزند شایسته امیرالمؤمنین (ع)، او که بعد از حضرت امام (ره) نگذاشت آنچه بعد از پیامبر (ع) اتفاق افتاده است بر سر ما بیاید.

بعد از پیامبر مسلمانان ابتدا از ولایت جدا شدند و بعد از حقیقت قرآن دور افتادند اما چون خدا به ما عنایت داشت و کسی از جنس امام سکانداری این انقلاب را به دست گرفت خدا را شاکریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حاجی صادقی: بسیج برای انقلاب برکت و ثمرات آن نجومی است

حجت الاسلام حاجی صادقی: بسیج برای انقلاب برکت و ثمرات آن نجومی است