مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 06:072022-07-13پزشكي

شیپور خطر کرونا دوباره به صدا درآمد؛ واکسن و ماسک یادتان نرود


این روزها شیپور خطر کرونا دوباره به صدا در آمده و ردپای این ویروس وحشی و مرموز در بسیاری نقاط دیده می شود؛ اما مهمترین اقدام برای مصون ماندن از خطر ابتلا به این بیماری، - گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک:این روزها شیپور خطر کرونا دوباره به صدا در آمده و ردپای این ویروس وحشی و مرموز در بسیاری نقاط دیده می شود.

حالا بعد از فروکش کردن و بی رمق شده چند ماهه این ویروس، بار دیگر این ویروس و بیماری نوپدید جان دوباره ای گرفته و به راه افتاده است.

بخش های اورژانس و بستری مراکز درمانی کشور رنگ کرونایی جدیدی به خود گرفته اند و آمار مبتلایان و مراجعان سرپایی به بیمارستانها و دیگر مراکز درمانی بالا رفته است.

محمد مهدی گویا، رییس مرکز مدیریت بیماری های وزارت بهداشت درباره شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور با اشاره به اینکه دو هفته است که آمار مبتلایان این بیماری در حال افزایش است گفت: در بین بیماران زیر سویه های BA4 و BA5 هم دیده می شود.

این زیرسویه ها عوارض خفیف تا متوسط ایجاد می کنند و اما همین زیرسویه ها در افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند بسیار خطرناک بوده و می توانند منجر به بستری شدن بیمار و حتی تبعات بدتر شوند.

به همین دلیل این موضوع به شدت رصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیپور خطر کرونا دوباره به صدا درآمد؛ واکسن و ماسک یادتان نرود

شیپور خطر کرونا دوباره به صدا درآمد؛ واکسن و ماسک یادتان نرود