مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-13بين الملل

ناامیدی صهیونیست ها از خرابکاری برای مهار غنی سازی در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تایمز اسراییل به نقل از گزارش کانال 12تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: اسراییل از آسیب به تأسیسات غنی سازی اورانیوم ایران دست شسته و بخش عمده تلاش خود جهت آسیب به ظرفیت های غنی سازی ایران را وانهاده است.

- محافل صهیونیستی، از ناامیدی این رژیم در زمینه آسیب زدن به تاسیسات هسته ای و غنی سازی ایران خبر می دهند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تایمز اسراییل به نقل از گزارش کانال 12تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: اسراییل از آسیب به تأسیسات غنی سازی اورانیوم ایران دست شسته و بخش عمده تلاش خود جهت آسیب به ظرفیت های غنی سازی ایران را وانهاده است.

اسراییل با توجه به این که طبق ارزیابی های خود به این نتیجه رسید که ایران در حال حاضر به اندازه کافی برای ساخت بمب، مواد غنی شده دارد، تمرکز خود را به دیگر جوانب برنامه هسته ای معطوف کرده است.

در گزارش این شبکه 12 اسراییل می افزاید: در حال حاضر ایران مقدار کافی اورانیوم غنی شده برای ساخت بمب تولید کرده است.

اسراییل به قصد خرابکاری در برنامه هسته ای ایران اقدامات گوناگونی از جمله حمله سایبری و تخریب عملی بنای تأسیسات هسته ای، نیز قتل دانشمندان، مهندسان و دیگر مقامات کلیدی گستره برنامه توسعه هسته ای جمهوری اسلامی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی صهیونیست ها از خرابکاری برای مهار غنی سازی در ایران

ناامیدی صهیونیست ها از خرابکاری برای مهار غنی سازی در ایران