مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-13اقتصادي

7 کیلومتر از پروژه «ملاسرا- شفت» در شهرستان طارم به بهره برداری می رسد


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، به پروژه ملاسرا -شفت در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: 10 کیلو متر از این مسیر در حوزه کاری استان زنجان در دست اجرا است که طی سال جاری هفت کیلومتر از این مسیر به بهره برداری می رسد.

- اصغر اسماعیلی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه 6 پروژه ملی در سطح راه های استان زنجان در حال ساخت است، اظهار کرد: یک پروژه هم به عنوان پروژه استانی ویژه بوده و در مجموع هفت پروژه در بخش احداث راه های استان در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه، سه پروژه راه سازی در شهرستان طارم اجرا می شود، اضافه کرد: پروژه سه راهی طارم به منجیل از پروژه های مهم استان زنجان بوده و ارتباط این استان با گیلان را برقرار می کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه طی سال های 1388 و 1389 آغاز شده و قطعاتی از این پروژه طی سال های گذشته از سه راهی سرخه دیزج تا گیلوان و از گیلوان تا آخر حوزه ، نزدیک 40 کیلومتری از این محور به بهره برداری رسیده است، گفت: واریانتی در نقاطی از این محور وجود دارد یعنی مسیرهایی حذف و مسیر جدید احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 کیلومتر از پروژه «ملاسرا- شفت» در شهرستان طارم به بهره برداری می رسد

7 کیلومتر از پروژه «ملاسرا- شفت» در شهرستان طارم به بهره برداری می رسد