مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:322022-07-13اقتصادي

ساخت شهرک صنعتی تخصصی غذا و دارو در یزد تصویب شد


سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: در نشست اخیر هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ایجاد یک شهرک صنعتی تخصصی جدید در زمینه تولید غذا و دارو در استان یزد به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد دهقان پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به مصوبه نشست اخیر هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک ایران، اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد، شهرک صنعتی تخصصی غذا و دارو به مساحت 90 هکتار در شهرستان تفت استان یزد ایجاد شود.

وی افزود: این شهرک صنعتی جدید به منظور استقرار صنایع پاک و فناورانه ایجاد و به جمع یک هزار و 37 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب کشور می پیوندد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: با ایجاد این شهرک صنعتی جدید، مساحت اراضی در اختیار شهرک ها و نواحی صنعتی کشور به 154 هزار و 946 هکتار افزایش می یابد تا شرکت های استانی تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بتوانند نسبت به جذب سرمایه گذاران و ایجاد شغل پایدار در سطح آن مناطق اقدام کنند.

گفتنی است، از ابتدای امسال تاکنون، ایجاد یا توسعه چهار شهرک و ناحیه صنعتی در چهار استان کشور به وسعت بیش از 126 هکتار به تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان مجمع عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان ها رسیده است که برای طی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهرک صنعتی تخصصی غذا و دارو در یزد تصویب شد

ساخت شهرک صنعتی تخصصی غذا و دارو در یزد تصویب شد