مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-13اقتصادي

38 درصد مشترکان برق پاداش صرفه جویی گرفتند


وزیر نیرو با بیان اینکه به خاطر گرمی هوا رکورد مصرف برق از 68 هزار مگاوات گذشت، گفت: در عین حال 38 درصد مشترکان برق کشور نسبت به سال قبل صرفه جویی انجام داده و پاداش گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همزمان با موج گرما در کشور و افزایش مصرف برق علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در ارتباط زنده با بخش خبر شبکه 14 گفت: به خاطر گرما مصرف برق کشور امروز هم رکوردشکنی کرد و از 68 هزار و 127 مگاوات فراتر رفت که نسبت به رقم مشابه سال قبل 9 درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین گفت: مهم ترین راهکار برای مقابله با رشد مصرف برق همکاری مشترکان و مصرف کنندگان برق در کشور است.

خوشبختانه بر اساس بررسی قبوض خردادماه تاکنون 38 درصد مشترکان پاداش صرفه جویی گرفته، یعنی نسبت به سال قبل کمتر مصرف کرده اند و این مهم ترین دلیل برای گذر از شرایط کنونی گرمای تابستان است.

وزیر نیرو همچنین از مردم و مصرف کنندگان برق دعوت کرد که باز هم همکاری خود با وزارت نیرو را ادامه دهند تا بتوانیم تابستان امسال را با کمترین مشکل در زمینه قطعی برق پشت سر بگذاریم.

وی همچنین در زمینه تولید برق گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تدابیر اندیشیده شده برنامه ریزی شد که همه تعمیرات و توسعه نیروگاه های کشور تا اردیبهشت ماه به پایان برسد و حتی نیروگاه هایی که خارج از مدار بودند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 درصد مشترکان برق پاداش صرفه جویی گرفتند

38 درصد مشترکان برق پاداش صرفه جویی گرفتند