مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-14فناوري

عرضه سریع ترین کامپیوتر خانگی جهان با قیمتی بسیار ارزان


کامپیوترهای ورک استیشن را می توان بهترین و توانمندترین گزینه های کامپیوتری خانگی به حساب آورد و شرکت Velocity Micro که یکی از شرکت های عرضه کامپیوترهای بسیار توانمند است، - کامپیوترهای ورک استیشن را می توان بهترین و توانمندترین گزینه های کامپیوتری خانگی به حساب آورد و شرکت Velocity Micro که یکی از شرکت های عرضه کامپیوترهای بسیار توانمند است، بهترین گزینه موجود از چنین سیستم هایی را به کاربران عرضه می کنند.

کامپیوترهای ورک استیشن را می توان بهترین و توانمندترین گزینه های کامپیوتری خانگی به حساب آورد و شرکت Velocity Micro که یکی از شرکت های عرضه کامپیوترهای بسیار توانمند است، بهترین گزینه موجود از چنین سیستم هایی را به کاربران عرضه می کنند.

کامپیوتر یاد شده برپایه یک پردازنده بسیار نیرومند با اسم ThreadRipper Pro 5995WX شناخته می شود و قدرت فنی بسیار بالایی را در قیمت بسیار عالی برای کاربران عرضه می کند ولی هنوز زمان فروش رسمی آن فرا نرسیده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این کامپیوتر خانگی بسیار نیرومند با قیمت بسیار بالای 11 هزار 774 دلار در اختیار خریداران قرار خواهد داشت ولی وقتی قدرت و توان پردازشی آن را در نظر بگیریم، قیمت یاد شده به هیچ عنوان بالا به نظر نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سریع ترین کامپیوتر خانگی جهان با قیمتی بسیار ارزان

عرضه سریع ترین کامپیوتر خانگی جهان با قیمتی بسیار ارزان