مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-14سياسي

دیدار وزیر امور محلی و محیط زیست سوریه با شهردار تهران/ افزایش پیوستگی تهران و دمشق


وزیر امور محلی و محیط زیست سوریه با شهردار تهران دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین مخلوف وزیر امور محلی و محیط زیست سوریه به همراه شفیق دیوب سفیر سوریه در ایران و هیات همراه امروز  با حضور در ساختمان شهرداری تهران با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت و گو کرد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این دیدار با تاکید بر این موضوع که رابطه ایران و سوریه فراتر از رابطه 2 کشور است، گفت: پیوستگی و دلدادگی 2 ملت و رهبران آن در جهت اهداف مشترک است و این ارتباط از زمان مرحوم حافظ اسد برقرار بوده و امروز این رابطه به اوج  خود رسیده است.

شهردار تهران افزود: اعتقاد ما این است تجارب و داشته های ما در تهران باید تقدیم ملت سوریه شود تا آن ها بتوانند از تمام ظرفیت موجود استفاده کنند و به ساخت سوریه سرعت دهند.

زاکانی با اشاره به جمعیت موجود در تهران گفت: جمعیت شب در شهر تهران 10 میلیون نفر است (ساکن قطعی) و این جمعیت در طول روز با افزایش 3 میلیون و 500 هزار نفری به 13/5 میلیون نفر می رسد.

تهران دارای بافتی سنتی-تاریخی با قدمتی 7 هزار ساله شهردار تهران ادامه داد: ناظر به توسعه شهر تهران باید بیان کنم پیش تر توسعه تهران به شکل شمالی و جنوبی بود و امروز این توسعه شرقی و غربی شده و به همین دلیل تهران دارای بافت سنتی و قدیمی است و آثار باستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر امور محلی و محیط زیست سوریه با شهردار تهران/ افزایش پیوستگی تهران و دمشق

دیدار وزیر امور محلی و محیط زیست سوریه با شهردار تهران/ افزایش پیوستگی تهران و دمشق