مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-14اقتصادي

مسوولان بهداشتی: آغاز موج هفتم کرونا با افزایش دو برابری مبتلایان


تدروس ادهانوم قبریسوس دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پیش بینی کرد که جهان از مرحله پایانی همه گیری کرونا فاصله دارد و هشدار داد: کرونا در حال نفوذ است و باید آن را به عقب برانیم.

- تدروس ادهانوم قبریسوس دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پیش بینی کرد که جهان از مرحله پایانی همه گیری کرونا فاصله دارد و هشدار داد: کرونا در حال نفوذ است و باید آن را به عقب برانیم.

برخی از مسوولان بهداشتی معتقدند که افزایش دو برابری شمار روزانه مبتلایان به کرونا حاکی از آن است که کشور وارد موج هفتم این بیماری شده و با توجه به اینکه سطح ایمنی جامعه در برابر آن کاهش یافته، افراد واجد شرایط سریعتر دز یادآور را تزریق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سویه جدید امیکرون که با علامت های اختصاری BA.

5 و BA.

4 معرفی می شود، نگرانی در مورد اوج گیری دوباره کرونا را بیشتر کرده است، بطوری که تدروس ادهانوم قبریسوس دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پیش بینی کرد که جهان از مرحله پایانی همه گیری کرونا فاصله دارد و هشدار داد: کرونا در حال نفوذ است و باید آن را به عقب برانیم.

ویروس کرونا به گردش آزادانه ادامه می دهد و ایالت ها به طور موثر بار بیماری را بر اساس ظرفیت های خود توزیع نمی کنند و با افزایش موارد بستری و انتقال کووید19، دولت ها باید اقدامات آزموده و اثبات شده مانند استفاده از ماسک، بهبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان بهداشتی: آغاز موج هفتم کرونا با افزایش دو برابری مبتلایان

مسوولان بهداشتی: آغاز موج هفتم کرونا با افزایش دو برابری مبتلایان