مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-14سياسي

وزیر محیط زیست عراق: می خواهیم از تجربیات ایران برای مین زدایی استفاده کنیم


وزیر محیط زیست عراق در دیدار با معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع گفت: دولت عراق و وزارت محیط زیست عراق اهتمام ویژه ای دارد تا از تجربیات ایران در زمینه مین زدایی استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جاسم عبدالعزیر حمادی الفلاحی وزیر محیط زیست عراق با مهندس سید مهدی نامجوی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع در خصوص همکاری های مین زدایی در تهران دیدار کرد.

سید مهدی نامجوی در این دیدار که در مرکز مین زدایی کشور صورت گرفت با بیان اینکه در جنگ با تروریست های داعش، خون جوانان ایرانی و عراقی در هم آمیخته شده و جانشان را برای امنیت مردم عراق و منطقه فدا کردند، به روح پاک دو قهرمان صدیق مبارز در این عرصه، سردار شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس درود فرستاد.

وی رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مسائل عراق را در سه رکن حمایت از وحدت و یکپارچگی عراق، کمک به تحکیم و ثبات و امنیت و مشارکت در توسعه و آبادانی این کشور عنوان کرد و افزود: وحدت و همبستگی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، همان نقطه قوتی است که دشمنان دو کشور با استفاده از آن قصد ضربه زدن به آن را دارند.

معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح بر توسعه و تعمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر محیط زیست عراق: می خواهیم از تجربیات ایران برای مین زدایی استفاده کنیم

وزیر محیط زیست عراق: می خواهیم از تجربیات ایران برای مین زدایی استفاده کنیم