مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-14اقتصادي

افزایش 200 درصدی خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی، وحیدرضا فریدونی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: از اواخر اردیبهشت امسال که خرید تضمینی این محصول راهبردی آغاز شده، تاکنون حدود 300 هزار تن گندم مازاد بر نیاز گندمکاران استان خریداری و ثبت شده است.

وی ارزش گندم خریداری شده را بالغ بر 34 هزار و 555 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: تا کنون 67 درصد بهای محصول خریداری شده، که رقمی افزون بر 23 هزار 324 میلیارد ریال را می شود، به حساب کشاورزان واریز شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم امسال با آماده سازی 70 مرکز و کمیسیون خرید در سطح استان عملیاتی شده است، اظهار کرد: این میزان گندم در قالب 36 هزار و 443 محموله به مراکز خرید سطح استان تحویل شده است.

فریدونی در ادامه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص خرید تضمینی سال جاری اشاره و بیان کرد: پیش شده بود امسال 272 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خراسان رضوی به صورت تضمینی خریداری شود که تاکنون علاوه بر تحقق پیش بینی مزبور، خرید تضمینی گندم از آن نیز پیشی گرفته است.

وی، شهرستان تربت جام را پیشرو استان در خرید گندم اعلام کرد و افزود: تربت جام با 42 هزار و 697 تن خرید گندم، چناران با 34 هزار و 81 تن و جغتای با 32 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200 درصدی خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی

افزایش 200 درصدی خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی