مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-14سياسي

ثبت 2 مورد اهدای عضو در هرمزگان


رییس واحد اهدا عضو هرمزگان از اهدا عضو 2 بانوی 53 و 13 ساله در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین پور رییس واحد اهدا عضو هرمزگان امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: سحرگاه بیست سومین روز تیرماه، اعضاءی 2 بانوی جان آفرین هرمزگانی، طی عمل جراحی برداشته و جهت پیوند به بیمارانی که در لیست انتظار پیوند هستند به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز فرستاده شد.

وی افزود: کنیز حیدری پور، بانوی جان آفرین 53 ساله هرمزگانی در تاریخ هشت تیر با کاهش سطح هوشیاری ناشی از خونریزی گسترده مغزی به بیمارستان شهید آورده شد که بالافاصله در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار می گیرد اما متاسفانه با وجود انجام درمان های تخصصی برای وی، در تاریخ 20 تیر مرگ مغزی شد و با ایثار خانواده اش، کبد وی به یک بیمار نیازمند پیوند خواهد شد.

رییس واحد اهدا عضو هرمزگانگفت: دومین جان آفرینی که سحرگاه امروز، اعضایش اهدا شد دختری 13 ساله از هم استانی های خیر اندیش اهل سنت است که به خواست خانواده از افشای نام این عزیز معذروریم.

حسین پور ادامه داد: این جان آفرین 2 روز پیش به دنبال تصادف و ضربه ای که به سرش وارد شده دچار کاهش سطح هوشیاری و متعاقب آن مرگ مغزی شد که بعد از رضایت خانواده برای انجام کار خدا پسندانه اهدا عضو، کبد، کلیه ها، روده و پانکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 2 مورد اهدای عضو در هرمزگان

ثبت 2 مورد اهدای عضو در هرمزگان