مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-14سياسي

رییس بسیج مستضعفین: هدف اصلی طرح ولایت حرکت در مسیر گام دوم انقلاب است


دانشجویان طلایه داران دولت اسلامی و جامعه مهدوی اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بیست و هفتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویان کشور که امشب در رواق شیخ حرعاملی حرم نطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویان کشور با عید ولایت متقارن شده است.

وی بیان کرد: اگر حال حاضر کره خاکی را با سال 1357 مقایسه کنیم متوجه تغییرات بزرگ و عظیمی در کره خاکی می شویم که تمام آنها متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک سرآغاز مهم و تعیین کننده برای بشریت است ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ حکومتی به غیر از سوسیالیست، کمونیست، امپریالیسم و کاپیتالیسم وجود نداشت و هر جامعه ای باید یکی از گروه های شرق یا غرب می بود.

سردار سلیمانی ضمن یادآوری پیش بینی امام راحل(ره) در مورد شنیده شدن صدای خورد شدن استخوان های مارکسیست گفت: انقلاب اسلامی با برنامه های بزرگ و راهبردی کار خود را آغاز کرد و در همان ابتدا ملت ایران توانست در برابر قدرتمندترین رژیم منطقه که شریک سلطه گری های آمریکا بود شکست دهد و اولین مرحله تکاملی انقلاب همین پیروزی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج مستضعفین: هدف اصلی طرح ولایت حرکت در مسیر گام دوم انقلاب است

رییس بسیج مستضعفین: هدف اصلی طرح ولایت حرکت در مسیر گام دوم انقلاب است