مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-15سياسي

هنرمندان لارستانی در جشنواره بین المللی سرود فجر درخشیدند


هنرمندان خوش ذوق لارستانی گروه های سرود «طاها و مصباح الهدی» برگزیده جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر با قرائت پیام رهبرانقلاب و اعلام برگزیدگان بخش های مختلف در تالار وحدت تهران برگزار شد.

نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان و زینب سلیمانی دختر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هنرمندان برگزار شدو مقام معظم رهبری نیز در پیامی به آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر، بر زبده گزینی در شعر، صدا و آهنگ در سرودها و انتخاب موضوعات اسلامی، انقلابی وملی تأکید کردند.

دراین مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ازاهمیت جایگاه سرود به عنوان محصول نهضت اسلامی مردم ایران سخن گفت و دختر شهید سلیمانی از مسئولان درخواست کرد تا با عرصه فرهنگ پدرانه برخورد کنند.

دراین جشنواره احسان تابنده با اثر فصل ها و نسل ها با همراهی گروه سرود طاها لارستان برگزیده بخش ایده جشنواره ملی وبین اللملی فجر شد.

  همچنین در این جشنواره عبدالله یزدانپناه لاری با اثر گل های چیده گروه سرود مصباح الهدی لارستان منتخب راهیابی به مسابقه بزرگ تلویزیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان لارستانی در جشنواره بین المللی سرود فجر درخشیدند

هنرمندان لارستانی در جشنواره بین المللی سرود فجر درخشیدند