مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-15سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته (24تیر 1401)به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره، وعید غدیرخم را یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان و ولایت را یکی از پایه های اسلام و دلیل نزدیکی انسان به خداوند متعال دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (24 تیر ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

  نباید بگذارید فطرت درون ما خاموش شود حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته به شرایط تواضع اشاره واظهارکرد: انسان با لباس خاکی پوشیدن متواضع و خاکی نمی شود همانگونه که تسبیح به دست گرفتن انسان را ذاکر نمی کند.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به افراد ریاکار در انجام وظایفشان در مسئولیت هایی که عهده دار شدند هشدارداد وگفت: عده ای این روزها خود را به جاهایی منتسب می دانند و در بین مردم در مواجهه با ارباب رجوع آنها را می ترسانند در حالیکه مردم امروز بیش از هر زمان دیگری از قدرت تشخصی بین خادم و خائن برخوردارند و صداقت را می شناسند.

وی به فرهنگ غدیر اشاره کرد و گفت: متولیان فرهنگی لازم است در ترویج فرهنگ غدیر انقلابی و جهادی کارکنند چراکه فرهنگ غدیرخم محور امنیت جهانی است، بسط و نشر فرهنگ غدیرخم رسالت الهی همه متولیان فرهنگی و کارگزاران نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟