مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-16سياسي

اعتبار 500 میلیاردی انتقال آب چارک - بستک تأمین می شود


اجرای طرح آبرسانی چارک به بستک مهمترین مطالبه مردم بستک است و تامین اعتبار 5 هزار میلیارد ریالی برای اتمام خط انتقال چارک-بستک در دستور کار جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای اداری استان در شهرستان  بستک، ضرورت تسریع در روندِ احداث آب شیرین کن چارک به بستک و جناح و خط انتقال آن را مهمترین مصوبه این  نشست خواند و گفت:  با توجه به پیگیری نماینده مردم غرب استان در مجلس، مساعدت قابل توجهی در این حوزه جهت تامین اعتبار پروژه های وزارت نیرو انجام شده است.

دوستی  تاکید کرد: تلاش می کنیم با اجرای همزمانِ عملیات اجرایی احداث آب شیرین کن چارک و خط انتقال آن به بستک، بعد از سالها انتظار مطالبه به حق مردم بستک را به سرانجام برسانیم.

  در ادامه این نشست عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفا هرمزگان نیز اظهار داشت: هدف از اجرای طرح آبرسانی به شهرستان بستک با استفاده از شیرین سازی آب دریا را انتقال آب به میزان  15 هزار مترمکعب در شبانه روز به شهرهای جناح، بستک و 34 روستا و مرکز دهستان این شهرستان است.

حمزه پور در خصوص جزییات این طرح گفت:  این طرح شامل؛ احداث سایت آب شیرین کن چارک به ظرفیت 8 هزار مترمکعب در شبانه روز توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی، 22 کیلومتر خط انتقال برق، 4 باب ایستگاه پمپاژ و 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 500 میلیاردی انتقال آب چارک - بستک تأمین می شود

اعتبار 500 میلیاردی انتقال آب چارک - بستک تأمین می شود