مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-16سياسي

نشست مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان/ راه گشایی برای مشکلات ترافیکی


رییس مرکز تهران هوشمند از نخستین نشست مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری در جهت مانع زدایی شرکت های دانش بنیان تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، نخستین نشست از سلسله نشست های مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع حمل ونقل هوشمند و ترافیک با حضور مدیران ارشد شهری در حوزه حمل و نقل و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

در ابتدای این نشست ایمان صادق زاده، رییس مرکز تهران هوشمند با اشاره به فرآیند شکل گیری سازمان فناوری های نوین و نوآوری شهری و اقدامات در حال انجام در این زمینه، اظهار کرد: تا پیش از این تولی گری حوزه استفاده از فناوری های نو به مرکز تهران هوشمند به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان فاوا سپرده شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه و رویکرد شهردار محترم تهران، مبنی بر ضرورت تبدیل تهران به سکوی فناوری شهری، همچنین با توجه به مهیا نبودن کامل زیرساخت های قانونی مورد نیاز در ساختار مصوب قبلی در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تعاملات عملیاتی با حوزه های دانش بنیان، خلاق و نوآور، مجوز ایجاد نهــادی متولی و عملگــر با نام سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری از شورای محترم شهر اخذ و سازوکار عملیاتی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان/ راه گشایی برای مشکلات ترافیکی

نشست مدیران ارشد شهری با شرکت های دانش بنیان/ راه گشایی برای مشکلات ترافیکی