مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-16سياسي

افزایش 2 برابری بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طبق آخرین آمار در هفته گذشته شاهد افزایش سه برابری مراجعه و 2 برابری بستری بیماران کرونایی در استان خراسان جنوبی بوده ایم که بیانگر به صدا درآمدن زنگ خطر موج هفتم کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد موسوی میرزایی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: شدت سرایت در سویه جدید از تمامی سویه ها بیشتر است و هر مبتلا می تواند بین 15 تا 18 نفر دیگر را درگیر کند.

وی تاکید کرد: کنترل کرونا نیازمند همت عمومی، رعایت همه جانبه دستورالعمل های بهداشتی و اطلاع رسانی با همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها، نهادها و مردم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تعدادی از حجاج به دلیل ابتلا به کرونا در عربستان بستری هستند گفت: درخواست داریم با بازگشت حجاج از تجمع خارج از اصول بهداشتی خودداری شود و مردم در برگزاری هرگونه مراسم پروتکل ها را رعایت کنند.

وی افزود: این آمادگی برای دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد که هر جا چند نفر حضور داشته باشند کادر سلامت برای تزریق واکسن اقدام کنند.

موسوی میرزایی گفت: تاکنون 578 هزار و 286 نفر از جمعیت واجد شرایط استان دز اول، 531 هزار و 772 نفر دز دوم، 222 هزار و 917 نفر دز سوم و 2 هزار و 354 نفر دز چهارم وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی

افزایش 2 برابری بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی