مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-16اقتصادي

خودروی تیبا فقط تا آخر تیر تولید می شود


وزیر صنعت، معدن و تجارت از توقف تولید تیبا و سمند تا آخر تیرماه خبر داد و گفت: این خودروها فقط تا آخر ماه جاری تولید خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدرضا فاطمی امین امروز در حاشیه نشست هم اندیشی برگزیدگان روز صنعت با وزیر صمت در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز با سازمان ملی استاندارد گفت: امروز در این جلسه در مورد گواهی کنترل کیفیت، این گواهی تاثیری در رفع ممنوعیت شماره گذاری خودروهای تیبا و سمند ندارد.

وی با اشاره به خودروی تیبا، سمند و 405 که از قبل اعلام شده بود که این خودروها باید کاهش تولید و توقف تولید داشته باشند، گفت: این خودروها دارای پلتفرم قدیمی هستند که خیلی قابلیت ارتقا ندارند و نمی توان کیفیت را در این محصولات را ارتقا داد.

وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: بنابراین باید به سمت توقف تولید این محصولات حرکت کرد و براساس توافقی که با سازمان استاندارد انجام شده مقرر شد، خودروهایی که از قبل سفارش گذاری آنها انجام شده و تعداد آنها نیز مشخص است، تعهداتشان توسط خودروسازان  انجام شود.

فاطمی امین بیان داشت: بر اساس تعهدات انجام شده مقرر شد، سقفی برای این خودروها که قرار است دیگر تولید نشود، اعلام شود تا بر اساس آن خودروسازها تعهدات قبلی خود را انجام دهند و تعهدات جدیدی را قبول نکنند، البته رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی تیبا فقط تا آخر تیر تولید می شود

خودروی تیبا فقط تا آخر تیر تولید می شود