مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-16سياسي

جشن باران البرز در عید غدیر خم برگزار می شود


بیش از هزار جشن مذهبی، 110 تجمع شهرستانی و منطقه ای به مناسبت عید غدیر خم برگزار و 500 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، ظهر امروز شنبه، 25 تیرماه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان، عید غدیر خم را مهمترین عید مذهبی شیعیان دانست و بر لزوم احیای خطبه غدیر خم و نهادینه سازی فرهنگ ولایت در جامعه تاکید کرد.

  وی در خصوص فعالیت های این سازمان در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن عید غدیر، گفت: اجرای بیش از 15 برنامه مختلف توسط اداره کل تبلیغات اسلامی با همکاری مساجد، حوزه هنری، هیأت ها و نهادهای همسو در دستور کار است.

این مقام مسؤول اضافه کرد : به مناسبت عید غدیرخم بیش از 500 هزار پرس غذای گرم توسط ایستگاه های صلواتی، مواکب و گروه های جهادی در استان در بین نیازمندان توزیع می شود.

  وی غدیرنامه را از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در دهه ولایت برشمرد و گفت: علاوه بر اقداماتی که برای بزرگداشت مهمترین عید شیعیان از سوی نهادها انجام می شود، پویش هایی مثل هر خانه یک پرچم و آذین بندی معابر شهری انجام می شود.

ولایی برحق گفت: به مناسبت عید غدیر و در راستای برگزاری جشن های نگین ولایت، بیش از هزار جشن مذهبی در سطح کانونها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن باران البرز در عید غدیر خم برگزار می شود

جشن باران البرز در عید غدیر خم برگزار می شود