مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-16سياسي

بلاتکلیفی سینما هجرت در سایه بی توجهی مدیریت شهری کرج


وضعیت سینما هجرت در سایه نابسامانی در شهرداری کرج بلاتکلیف باقیمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد مهرابی، رییس حوزه هنری البرز در نشست خبری امروز اداره تبلیغات اسلامی که برای تشریح برنامه های عید غدیر خم برگزار شد، از بی توجهی شهرداری کرج نسبت به وضعیت نابسامان سینما هجرت گلایه کرد و افزود: متاسفانه علیرغم پیگیری های صورت گرفته طی 10 سال گذشته وضعیت سینما هجرت هیج تغییری نکرده است.

  وی با بیان اینکه تمرکز مدیریت شهری بیشتر بر امور عمرانی و اقتصادی است، گفت: موضوعات فرهنگی برای مدیریت شهری کرج در اولویت نیست و در خصوص تعیین تکلیف سینما هجرت فقط وعده می دهند.

حوزه هنری هم در مورد هزینه کردن برای سینما هجرت بلاتکلیف باقی مانده است.

این مقام مسؤول با اشاره به فرونشست یک باب مغازه در اطراف این سینما طی چندماه گذشته، گفت: این اتفاق باعث شد سینما برای مدتی تعطیل شود.

اگرچه با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز فعالیت مجدد این سینما را بگیریم ولی واقعیت این است که شرایط این مجموعه خوب نیست و نباید انتظار داشته باشیم که مردم استقبال ویژه ای از آن داشته باشند.

وی افزود: در دوره چهارم شورا قرار بود قطعه زمینی به جای سینما هجرت در اختیار حوزه هنری قرار داده شود تا در جای دیگری از شهر با استفاده از ظرفیت های ملی و استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی سینما هجرت در سایه بی توجهی مدیریت شهری کرج

بلاتکلیفی سینما هجرت در سایه بی توجهی مدیریت شهری کرج