مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-16سياسي

شورای نگهبان نباشد، در کشور استبداد و هرج و مرج به وجود می آید


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر شورای نگهبان نباشد، استبداد و هرج و مرج در کشور به وجود خواهد آمد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از پایه های استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه مهم حراست از قانون اساسی و شرع در بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد.

وی همچنین با اشاره به نقش نظارتی شورای نگهبان در برگزاری انتخابات های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان برای حراست از نظام جمهوری اسلامی باید به بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری بپردازد و اگر این کار صورت نگیرد نظام و آرمان های آن خدشه دار می شود.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جریان بررسی صلاحیت های داوطلبان کاندیداتوری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امام خمینی (ره) با قدرت از شورای نگهبان حمایت کردند و این نشان از اهمیت نظارت استصوابی دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه اگر شورای نگهبان نباشد، استبداد و هرج و مرج در کشور به وجود خواهد آمد، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان برای پاسداری از نظام جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان نباشد، در کشور استبداد و هرج و مرج به وجود می آید

شورای نگهبان نباشد، در کشور استبداد و هرج و مرج به وجود می آید