مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 17:322022-07-16حوادث

کلاهبردار اینستاگرامی دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان البرز ازشناسایی و دستگیری هکر اینستاگرامی که با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی یکی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری از 9 نفر از مخاطبانش کرده بود، - رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج،گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان ساوجبلاغی با مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری او در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از آشنایان و دنبال کننده های او می کند، از این رو موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با ارائه مستندات شاکی مشخص شد، متهم با هک اینستاگرام او دسترسی به اکانتش پیدا کرده و با ارسال پیام های جعلی از 9 نفر از آشنایان نامبرده 900 میلیون ریال وجه دریافت کرده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم پس از دریافت وجه، اقدام به خرید ارز دیجیتال کرده و به گونه ای اقدام کرده که هیچ گونه ردی از او برجای نماند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس فتا ساوجبلاغ، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد،گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم علی رغم انکارهای اولیه، به ناچار لب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار اینستاگرامی دستگیر شد

کلاهبردار اینستاگرامی دستگیر شد