مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 21:022022-07-16اقتصادي

فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو


نظرسنجی با هدف ارتقای کیفی محصولات خودرو سایپا است و فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی و از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می شود.

- اخبار شرکتها؛ مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه ، غلامرضا دفتری با اشاره به حضور سایپا در نمایشگاه های تخصصی خودرو پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع بیماری کووید گفت: در شیراز یکی از نمایشگاه های خوب کشور در حوزه صنعت خودرو برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا هم همواره سعی داشته حضوری قدرتمند در این نمایشگاه داشته باشد تا با دریافت نظرات مشتریان در خصوص محصولات، بتوان در این زمینه تلاش و عملکرد مناسبی انجام داد.

او افزود: گروه سایپا در هر نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبلی با حضور محصولات جدید و قوی تر حضور خواهد یافت و با برگزاری تست خودروهای جدید، کارکلینیک های متنوع  با حضور مشتریان و انجام نظرسنجی به دنبال دریافت نظرات و شناخت نقاط قوت و ضعف به منظور ارتقای کیفیت محصولات است.

مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در چند سال اخیر و به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان، تولید محصولات کاهش یافت و به منظور توزیع عادلانه خودرو، فروش خودرو بر اساس قرعه کشی انجام شد و فعلا برای فروش خودرو در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه ها برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو

فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو