مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-17اقتصادي

پرداخت 3 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل روستایی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از پرداخت 3 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل تاکنون 3 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات به صورت طرح ایجادی، توسعه ای و سرمایه در گردش در شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت توسط بانک های عامل پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات این طرح به 3 هزار و 770 طرح اقتصادی، زمینه اشتغال برای 6 هزار و 700 نفر فراهم شد.

رحیم زاده بیان کرد: این طرح یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت گشایش امر اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از مناطق روستایی است.

 وی افزود: اعطای تسهیلات باتوجه به رسته فعالیت های بومی استان و با ارزیابی اهلیت سرمایه گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت سه مرحله ای نیز هم زمان با عطای تسهیلات انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل روستایی

پرداخت 3 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل روستایی