مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-17دانش

رویکرد جدید وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین الملل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم نکوداشت دانش آموختگان بین الملل پسر گفت: - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین الملل رویکرد جدیدی تعریف کرده و تلاش می کند در جذب حداکثری و نیز تبادل اطلاعات و تجارب با مراکز علمی دنیا گام های بلندی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور مشاور وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم نکوداشت دانش آموختگان بین الملل پسر گفت: بسیار خرسند هستم که فرصتی دست داد تا در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در کنار یک دیگر باشیم؛ و از خداوند متعال خواهان آنم پس از فارغ التحصیلی در هر کجا که هستید برای جامعه و جهان اسلام مفید و موثر باشید.

مشاور وزیر علوم در ادامه سلام، احترام و تکریم وزیر علوم تحقیقات و فناوری را به دانشجویان بین الملل ابلاغ کرد و گفت: وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین الملل رویکرد جدیدی تعریف کرده و تلاش می کند در جذب حداکثری و نیز تبادل اطلاعات و تجارب با مراکز علمی دنیا گام های بلندی بردارد.

وی از مسوولان آستان قدس رضوی جهت فراهم سازی شرایط حضور دانشجویان در این مکان مقدس سپاسگزاری کرد و افزود:خراسان رضوی همواره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین الملل

رویکرد جدید وزارت علوم در خصوص دانشجویان بین الملل