مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-17حوادث

کشف بیش از 77 هزار عدد قرص و آمپول بدنسازی قاچاق


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 77 هزار عدد قرص و آمپول قاچاق خبر داد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

- محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فضای مجازی از فعالیت گسترده فردی در زمینه قاچاق و توزیع داروهای غیر مجاز مخصوص بدنسازی در منطقه حصارک کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا بیش از 77 هزار عدد قرص و آمپول مخصوص بدنسازی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند را کشف کردند.

گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به مراجع قضایی، گفت: کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را حدود 40 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در نظر داشته باشند که عده ای سودجو با فروش محصولات تقلبی می توانند آسیب جدی به سلامتی آنها برساند، بنابراین لازم است که برای خرید دارو و مواد نیروزا به مراکز معتبر مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 77 هزار عدد قرص و آمپول بدنسازی قاچاق

کشف بیش از 77 هزار عدد قرص و آمپول بدنسازی قاچاق