مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-18اجتماعي

عیدانه غدیر؛ رایگان عروس شوید


 صفحات معطر به غدیر فضای مجازی را زیر و زبر می کردم، از استوری به پست و بعد هم اکسپلور؛ لحظه ای با نوای مداحی همدم می شدم و دمی هم خیره به تصویری از صحن و سرای مولا، جرعه جرعه از چشمه جوشان غدیر می نوشیدم و در پی عظمتش آونگ بین زمین و  آسمان می شدم.

هنوز دل از نستعلیق و ثلث و قوس نام علی(ع) نکنده بودم که پیامی دست نویس توجهم را جلب کرد؛ چند آدرس با پلاک و نام کوچه و خیابان که روبرویش از این ساعت تا آن ساعت نوشته شده بود و عجیب خودنمایی می کرد.

از کم و کیف ماجرا پرسیدم و به قول امروزی ها از دایرکت و پیام های دو سه کلمه ای مدد گرفتم و از راز این پست پرده برداشتم و اما حکایت چند آدرس با تأکید ساعت 4 تا 8 یا 10 تا 12 خلاصه می شود در نذر غدیر یا خوشحالی همنوع در آستانه عیدالله اکبر.

قصه همان است، هر کسی هر کاری از دستش برآمد انجام دهد تا غدیر را به کام دیگری شیرین کند؛ حالا جمعی از آرایشگران نهاوند پیوند غدیری بستند و قرار گذاشتند از عید قربان تا غدیر به فراخور زمان های اعلام شده عروسی بیارایند یا دستی به سر و صورت متقاضیان بکشند آن هم رایگان به یمن عید.

این نذر جزو جدیدترین ورژن نذرهاست و در کنار ایستگاه های صلواتی و ریسه کشی ها کوچه و خیابان در این شرایط اقتصادی که هزینه ملزومات زندگی مجالی برای این حرف ها نمی گذارد باران محبتی است که دل ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدانه غدیر؛ رایگان عروس شوید

عیدانه غدیر؛ رایگان عروس شوید