مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-18سياسي

ماجرای درگیری درمیدان مرکزی تره بار تهران چه بود؟


مدیر میدان مرکزی تره بار در واکنش به انتشار ویدیویی مبنی بر درگیری و نزاع جمعی در میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: ویدئو منتشر شده مربوط به درگیری ماه گذشته بوده و خوشبختانه هیچ جانباخته ای هم نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، چندی پیش ویدیویی مبنی بر درگیری و نزاع جمعی در میدان مرکزی میوه و تره بار در فضای مجازی منتشر شد.

در همین راستا ساعاتی پیش ویدئویی از یک نزاع جمعی دیگر در فضای مجازی منتشر شد و به دنبال آن، برخی شایعه پراکنان اعلام بر جان باختن 4 نفر و 20 زخمی بر اثر این درگیری کرده بودند.

در همین راستا سعید سالاری، مدیر میدان مرکزی تره بار بیان کرد: این ویدئو منتشر شده مربوط به درگیری ماه گذشته است و خوشبختانه هیچ جانباخته ای هم نداشته؛ لذا ویدئو منتشر شده ارتباطی با شب گذشته ندارد و موضوع از صحت و سقم برخوردار نیست.

وی افزود: میدان مرکزی میوه و تره بار با وسعت 270 هکتار و با دارا بودن  1360 حجره بار فروشی به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و همچنین بزرگترین مرکز عرضه محصولات کشاورزی کشور در حال فعالیت است.

سالاری با بیان اینکه با توجه به ارتباط صنفی فعالیت این اماکن، حجره داران این مرکز برابر قانون نظام صنفی کشور زیرنظر اتحادیه صنف حق العمل کاران(بارفروشان) فعالیت می کنند گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درگیری درمیدان مرکزی تره بار تهران چه بود؟

ماجرای درگیری درمیدان مرکزی تره بار تهران چه بود؟