مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 16:172022-07-18سياسي

اجرای 40 نقالی به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و روز مباهله


همزمان با هفته ولایت و امامت و با هدف بزرگداشت عید سعید غدیر خم و روز مباهله، ویژه برنامه نقالان علوی در ایستگاههای منتخب مترو برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سعید گل اندامی مدیریت فرهنگی هنری مترو با دعوت از شهروندان تهرانی و مسافران محترم خطوط شهر زیرزمینی مترو، بیان کرد؛ در این مراسم با مشارکت شرکت بهره برداری مترو، میزبان 18 نفر از برگزیدگان جشنواره کشوری نقالان علوی خواهیم بود که طی سه روز، 38 عنوان نقالی و پرده خوانی غدیر، در ایستگاههای مترو حضرت ولیعصر(ع)؛ایوان انتظار و تاتر شهر خواهند داشت.

سعید گل اندامی افزود: از بخش های ویژه این برنامه حضور و اجرای مرشد میرزا علی روز یکم مردادماه1401 در ایستگاه تاتر شهر با اجرای نقالی در دو نوبت خواهد بود.

لازم به ذکر است این مراسم روز سه شنبه و چهارشنبه 28و29 تیرماه وشنبه 1مرداد 1401 ساعت 11تا14برگزار می شود.

همچنین از بخش های دیگر این ویژه برنامه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری؛ موسیقی، سنج ودمام زنی با حضور استاد گرانقدر نقالی مرشد میرزا علی خواهد بود.

علاقه مندان برای اطلاع ازجزییات این برنامه می توانند با شماره 02196652606 تماس بگیرند و برای اطلاع از سایر برنامه های مدیریت فرهنگی هنری مترو با آدرس های ذیل با روابط عمومی این مرکز، در ارتیاط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 40 نقالی به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و روز مباهله

اجرای 40 نقالی به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت و روز مباهله