مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-18حوادث

پایان آواربرداری در 24 روستای زلزله زده هرمزگان


معاون قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: کار آواربرداری از 24 روستای زلزله زده بخش مهران شهرستان بندرلنگه پایان یافته است.

- سرهنگ شهرام اسکندری معاون قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: کار آواربرداری از 24 روستایی که از سوی ستاد مدیریت بحران به قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه سپرده شده بود، پایان یافته است.

وی افزود: این منازل تخریب شده در روستاهای کلاتو، بنو، نرمستان، دم گیرز، کرچی، دو آب، حنادان، چاه خودرو، پیشگان، خورخوار، سنگ سیاه، گواکو، خومکو، دژگان، کنخ، چاه دراز، تنب چکی، چاهدگی، تنب بنگرو، گنایی، گامیری، کوشک، قنات تنگو و تنب سیک قرار داشته اند.

به گفته معاون قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، بیش از 150 کانکس، دهها کولر و یخچال، بیش از 26 هزار غذای گرم، توزیع روزانه یخ، آب معدنی، بسته غذایی خشک، کنسروجات، بیش از 60 چشمه سرویس بهداشتی و مواد بهداشتی در این روستاها در این 16 روز پس از زلزله توزیع شده است.

سرهنگ اسکندری همچنین خاطرنشان کرد: روزانه 4 تانکر کار آبرسانی مستمر به این روستاهای زلزله زده را با هدف تأمین آب در تانکرهای نصب شده برای آب شرب و استحمام آنان بر عهده دارند و وضعیت در مناطق زلزله زده به ثبات رسیده است و امیدواریم کار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آواربرداری در 24 روستای زلزله زده هرمزگان

پایان آواربرداری در 24 روستای زلزله زده هرمزگان