مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 تیر 1401 ساعت 18:022022-07-18بين الملل

هشدار نماینده پارلمان آلمان درمورد خطر بروز جنگ جهانی سوم


ارسال سلاح های سنگین در ماه های گذشته از سوی کشورهای غربی به اوکراین خطر بروز جنگ جهانی سوم را افزایش می دهد - ارسال سلاح های سنگین در ماه های گذشته از سوی کشورهای غربی به اوکراین خطر بروز جنگ جهانی سوم را افزایش می دهد نماینده پارلمان آلمان و عضو حزب چپ گرای این کشور در سخنانی ادامه جنگ نیابتی غرب در اوکراین را موجب افزایش خطر بروز جنگ جهانی سوم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، سویم داگدالن نماینده پارلمان آلمان و عضو حزب چپ گرای این کشور در سخنانی از ارسال سلاح های غربی به اوکراین هشدار داد و گفت در صورت ادامه این روند ممکن است جهان در مواجهه با یک جنگ جهانی سوم باشد.

داگدالن در مصاحبه با گلوبال تایمز گفت: ارسال سلاح های سنگین در ماه های گذشته از سوی کشورهای غربی به اوکراین خطر بروز جنگ جهانی سوم را افزایش می دهد و این تنها نگرانی حزب او نیست بلکه دو سوم از جمعیت آلمان همین نظر را دارند.

روزنامه چینی به نقل از داگدلن نوشت: آمریکا و انگلیس بدون توجه به عواقب طولانی شدن جنگ در اوکراین به جنگ نیابتی علاقه خاصی دارند و اعتقاد دارند این جنگ موجب تضعیف روسیه خواهد شد و برای رسیدن به این هدف هزاران نفر را قربانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده پارلمان آلمان درمورد خطر بروز جنگ جهانی سوم

هشدار نماینده پارلمان آلمان درمورد خطر بروز جنگ جهانی سوم