مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-19سياسي

مترو پروژه اول اصفهان است/ تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت از پروژه های عمرانی بزرگ


رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه با محوریت استاندار برای پروژه های بزرگ نیازمند حمایت مسؤولان ارشد، گفت: معتقدیم مترو پروژه اول استان اصفهان بوده و صددرصد منافع آن متوجه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود در چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با تبریک عید غدیر اظهار کرد: امسال در روز عید سعید غدیر نسبت به سال های گذشته به صورت گسترده حضور مردم را در صحنه جشن ها و مراسمات شاهد بودیم و مردم، هیأت ها، خیریه ها، گروه های مختلف، ارگان ها و سازمان ها با اهتمام جدی عید غدیر را گرامی داشتند.

وی با اشاره به اطعام گسترده در روز عید غدیر افزود: حضور گسترده مردم در مراسم های این عید بزرگ نشان داد که سازمان ها و ارگان ها باید نقش بسترسازی را داشته باشند و مردم هستند که به شکل گسترده و خودجوش و از روی محبت به ولایت این اعیاد مذهبی را گرامی می دارند.

نورصالحی با تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری جشن های عید غدیر گفت: امسال مدیریت شهری علاوه بر برگزاری جشن های بزرگ در میدان های اصلی شهر، مراسم ها و جشن های این عید بزرگ را به سطح محلات کشاند که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم سال های آینده نیز این اقدامات گسترش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو پروژه اول اصفهان است/ تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت از پروژه های عمرانی بزرگ

مترو پروژه اول اصفهان است/ تشکیل کارگروه ویژه برای حمایت از پروژه های عمرانی بزرگ