مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-19اجتماعي

نو نوار شدن جاده های منتهی به مرز خسروی پیش از اربعین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: انجام عملیات آسفالت و لکه گیری محورهای شریانی، از ابتدای حوزه استان کرمانشاه تا پایانه مرزی پیش از ایام اربعین حسینی (ع) در الویت قرار دارد.

- فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: انجام عملیات آسفالت و لکه گیری محورهای شریانی، از ابتدای حوزه استان کرمانشاه تا پایانه مرزی پیش از ایام اربعین حسینی (ع) در الویت قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 19 اکیپ شامل هفت اکیپ در محورهای شریانی، هشت اکیپ در محورهای غیرشریانی و چهار اکیپ در نقاط روستایی سطح استان کرمانشاه در حال انجام روکش آسفالت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین از انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در کمربندی کنگاور در باند رفت و برگشت، کمربندی صحنه باند رفت و برگشت، محور صحنه به بیستون از پل شاهی تا نادرآباد، محور بیستون به الزهرا، محور بیستون به کرمانشاه در باند رفت و برگشت، محور شاهبداغ به اسلام آباد، محور حمیل به ایلام، گردنه پاتاق به حبیب وند، محور خسروی به قصرشیرین، کمربندی قصرشیرین، محور بیستون به سنقر، کرمانشاه به روانسر، کرمانشاه به کامیاران از محورهای شریانی است و سرپل ذهاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نو نوار شدن جاده های منتهی به مرز خسروی پیش از اربعین

نو نوار شدن جاده های منتهی به مرز خسروی پیش از اربعین