مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-19سياسي

مدیرکل موزه ها منصوب شد


معاون میراث فرهنگی طی حکمی مرتضی ادیب زاده را به سمت مدیرکل موزه ها منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در متن حکم علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی مدیرکل موزه ها را منصوب کرد.

 در متن حکم علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی آمده است: نظر به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل موزه ها منصوب می شوید.

  انتظار دارم با تلاش همه جانبه، بهره گیری از مشارکت صاحب نظران و کارشناسان، نظارت مؤثر و کارآمد، برنامه ریزی عملیاتی بر پایه گفتمان مدیریتی وزارت متبوع مبتنی بر تغییر، تحول، توسعه و فناوری در انجام مأموریت خطیری که بر عهده دارید، موفق و سربلند باشید.

  توسعه کمی و کیفی موزه ها، ارتقا درجه ایمنی حفاظت از اماکن و اموال و اشیا، توسعه دیپلماسی موزه ای در راستای دیپلماسی عمومی و در عرصه فراملی، تسهیل گری و حمایت از موزه داران و مجموعه داران اعم از دولتی و خصوصی، طراحی ساز و کار جدید برای رونق موزه ها به گونه ای که سهم مهمی در سبد فرهنگی جامعه را از آن خود نماید و تدوین سند تحول و چشم انداز موزه ها از دیگر وظایف مهم و اولویت دار جنابعالی است.

  اهتمام بایسته بر امر آموزش، پژوهش، برنامه ریزی و ارزیابی در امر موزه ها به عنوان مرجع صلاحیت دار رسمی کشور را در صدر کارهای خود قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل موزه ها منصوب شد

مدیرکل موزه ها منصوب شد