مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-19سياسي

توزیع 110 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی در عید غدیر


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع بیش از 110 هزار وعده غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم با همکاری مراکز نیکوکاری بین نیازمندان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به تمهیدات این نهاد در اجرای برنامه های مناسبتی عید غدیر در جهت زنده نگاه داشت، اظهار کرد: اطعام نیازمندان در قالب پویش اطعام غدیر با همکاری مردم سخاوتمند استان و مراکز نیکوکاری انجام شد.

وی گفت: تهیه و توزیع 110 هزار وعده غذای گرم به نیت اطعام غدیر توسط 178 مرکز نیکوکاری استان انجام و در روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: ارزش ریالی هر وعده غذای گرم 35 هزار تومان است که با اولویت نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهرها توزیع شد.

وی اطعام نیازمندان به ویژه رسیدگی به ایتام را از نقاط برجسته زندگی مولای متقیان عنوان کرد و گفت: طرح ضیافت غدیر در این راستا و برای ترویج مکتب علوی اجرا شد.

الهی راد ادامه داد: عید قربان و غدیر ظرفیت مناسبی برای بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان است و این نهاد با برگزاری پویش های مردمی با موضوعات مختلف در تلاش است تا غدیر را به صورت ویژه به جوانان معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 110 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی در عید غدیر

توزیع 110 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی در عید غدیر