مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-19سياسي

عمل نکردن به خطبه غدیر موجب تضعیف اسلام شد/ راه اندازی مراکز تجمیعی تزریق واکسن


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: تعیین خلیفه بعد از وفات پیامبر اسلا، شاید در ظاهر یک انحراف کوچک محسوب شود ولی در دراز مدت و برای همیشه قدرت اسلام را تضعیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با تشریح ویژگی های حجاج اظهار کرد: حجاج بعد از پایان اعمال خود به سه دسته شامل بخشیده شدن و آغاز نو برای آنها، گرفتن نمره بالا و قبول شدن با نمره عالی و دیگر بدرقه شدن با اظهار رضایت مندی ویژه از اعمال تقسیم می شوند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه جهان طفیلی وجود پیامبر اسلام است و از قضا همین پیامبر در قرآن دو بار مورد عتاب قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه بالاترین گناهان شرک در عقیده و از آن بزرگتر شرکت در عمل است چرا که همه اعمال را نابود می کند، بنابراین بلوز در عمل لازمه عاقبت بخیری مراقبت از اعمال است.

وی با تاکید بر ناظر بودن خداوند متعال بر اعمال و گفتار گفت: اعلام امامت حضرت علی در حجه الوداع از تاکیدات خداوند متعال بوده است چرا که در آن ضمن کامل شدن دین، اکمال نعمت، آرامش پیامبر و بیمه شدن دین مورد تاکید قرار گرفته است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام در حجه الوداع به حاضران توصیه کرده است که پیام غدیر را به غایبان و پدران به فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل نکردن به خطبه غدیر موجب تضعیف اسلام شد/ راه اندازی مراکز تجمیعی تزریق واکسن

عمل نکردن به خطبه غدیر موجب تضعیف اسلام شد/ راه اندازی مراکز تجمیعی تزریق واکسن