مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-19سياسي

وزیرکشور: نباید اجازه تشدید کرونا را بدهیم


احمد وحیدی عادی انگاری را مهم ترین عامل افزایش این بیماری دانست و گفت: باید با روحیه و رویکرد جهادی اجازه تشدید بیماری کرونا را در کشور ندهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور روز سه شنبه در چهل و پنجمین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه ها در وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به روند افزایشی سویه جدید بیماری کرونا در کشور، افزود: باید برای استان هایی که با افزایش ابتلا به بیماری کرونا مواجه شده اند؛ مداخلات موثر برای کنترل هر چه سریع تر بیماری داشته باشیم.

وی بر ضرورت افزایش محدودیت های تجمع و دورهمی در شهرهای قرمز کشور اشاره کرد و ادامه داد: عادی انگاری بیماری کرونا مهم ترین عامل افزایش بیماری است و برای همین باید با افزایش رعایت مقررات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و تزریق دُز یادآور، اجازه رشد دوباره بیماری کرونا را در کشور ندهیم.

وزیر کشور پس از استماع گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص افزایش حدود 6 درصدی بستری های کرونایی در کشور گفت: اجرای هر چه کامل تر  طرح شهید سلیمانی همواره مورد تاکید ستاد ملی مدیریت بیماری کروناست و برای همین باید به صورت همگانی در امر مقابله با کرونا بسیج شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرکشور: نباید اجازه تشدید کرونا را بدهیم

وزیرکشور: نباید اجازه تشدید کرونا را بدهیم