مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-19دانش

توافق فعلی برجام را تقریبا هیچ و مانعی بر سر راه خنثی سازی تحریم ها می دانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ به مناسبت هفتمین سالگرد توافق برجام با صدور بیانیه ای تاکید کردند: - جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ به مناسبت هفتمین سالگرد توافق برجام با صدور بیانیه ای تاکید کردند: ما برجام را یک خسارت محض و توافق فعلی را تقریبا هیچ می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ به مناسبت هفتمین سالگرد توافق برجام با صدور بیانیه ای تاکید کردند: ما برجام را یک خسارت محض و توافق فعلی را تقریبا هیچ می دانیم که می تواند باعث ایجاد سردرگمی راهبردی و عاملی برای شرطی شدن اقتصاد ایران و مانعی بر سر راه خنثی سازی تحریم ها شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است: یک بام و دو هوا ، این خلاصه ی بازتاب سیاست خارجی دولت سیزدهم در اذهان عمومی جامعه است.

آن هم درست زمانی که جهانِ در حال ِگذار و افکار عمومی جوامع بشری، تشنه ی کنشگری فعالانه و پیش دستانه ی جمهوری اسلامی است، نه ادامه دادن به فهم غیرواقعی و کاریکاتوری دولت قبل از روابط بین الملل.

با آغاز دولت جدید امید هایی برای اصلاح و چرخش کلان سیاست های جمهوری اسلامی از مسیر قبلی پیدا شد، اما برخی از کسانی که برجام را بر باد رفته می دانستد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق فعلی برجام را تقریبا هیچ و مانعی بر سر راه خنثی سازی تحریم ها می دانیم

توافق فعلی برجام را تقریبا هیچ و مانعی بر سر راه خنثی سازی تحریم ها می دانیم