مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-19اقتصادي

کاهش هزینه شناورهای مسافری با اختصاص سوخت یارانه ای


معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از همکاری این سازمان و وزارت نفت به منظور افزایش ظرفیت تولید سوخت کم سولفور برای نیاز تمام شناورهای کشور خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی ، مجید علی نازی درباره طرح تحول صنایع دریایی و بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی تسهیلات ویژه ای را برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی علاقمند به فعالیت در حوزه شناورها در نظر گرفته است و به طور حتم هر فردی علاقمند به سرمایه گذاری در این حوزه باشد از حمایت  100درصدی سازمان بنادر و دریانوردی برخوردار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا شاهد حضور ناوگان مسافری و حمل و نقل باری ایمن باشیم و به بهترین شکل ممکن فعالیت ها در حوزه حمل ونقل دریایی را پیش ببریم.

  معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص آخرین وضعیت تامین سوخت کم سولفور برای شناورها، عنوان کرد: در حال بررسی و تحقیق هستیم تا ظرفیت تولید سوخت کم سولفور را با همکاری وزارت نفت افزایش دهیم چرا که در حال حاضر میزان سوخت فعلی کفاف لازم را نمی دهد و به همین دلیل قصد داریم با همکاری این وزارتخانه در راستای تامین نیاز ناوگان داخلی، گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه شناورهای مسافری با اختصاص سوخت یارانه ای

کاهش هزینه شناورهای مسافری با اختصاص سوخت یارانه ای